• САЙТ НЕ ПРАЦЮЄ. В ПРОЦЕСІ НАПОВНЕННЯ.
  • ДУЖЕ СКОРО ВІДКРИТТЯ

Menu

Log in
ТОП-10 помилок брендування бандерольної упаковки

ТОП-10 помилок брендування бандерольної упаковки

Ми багато працюємо з молодими та новоствореними українськими брендами, які замовляють або хочуть замовити у нас брендовану упаковку. На етапі складання ТЗ для візуалізації, ми часто спостерігаємо однакові помилки “новачків”. І це нормально, адже не всі стартапи та молоді бренди можуть дозволити собі замовити в маркетинговому агентстві професійний брендбук або мають достатній досвід.

Нижче ми склали список із найрозповсюдженіших помилок, щоб ви могли уберегтися від переплат за брендування та гармонійно будували свій бренд.

- Сила в простоті -

Логотип у вигляді повнокольорової фотографії або малюнку.

Фотографії та малюнки, так само як патерни чи штампи - це все допоміжні елементи бренду. Логотип або знак бренду мають легко читатись, якщо їх “залити” одним кольором, наприклад, чорним.

❌ Більше трьох кольорів в логотипі.

Коли ви створюєте логотип (для вас створюють на замовлення), віддавайте перевагу дизайну в 1 колір. Це дозволить в майбутньому зекономити на брендуванні продукції та застосувати різні цікаві ефекти, такі як тиснення золотою/срібною плівкою та ін.

❌ Відсутність чітких правил або часта зміна візуальних елементів бренду.

Навіть якщо у вас відсутній професійний брендбук, у вас мають бути як мінімум фірмові кольори та єдиний шрифт написання логотипа (якщо логотип створений шрифтом). Відносини з клієнтами та їх лояльність до бренду будуються поступово. Не створюйте додаткові складнощі для них частою зміною логотипа та кольорів.

❌ Чим більше - тим краще.

Абсолютно помилкове твердження. Більше - не завжди краще, а от дорожче - однозначно так. Інколи отримуємо прохання від клієнта зробити логотип чим побільше. На візуалізації ми пропонуємо кілька варіантів на вибір і дуже часто гармонійними виглядають менші логотипи. Запам’ятайте, що клієнт однаково прочитає ваш брендинг, незалежно від його розміру (звісно, ми не про критично дрібні логотипи, хоча і це може стати фішкою брендування).

❌ Чим складніше - тим крутіше.

Не створюйте навмисно складнощів у візуальній комунікації з клієнтом. Сьогодні інформаційний потік настільки великий, що наш мозок звик “відсікати” все зайве та складне, тобто інформаційний шум. Робіть брендинг або фірмовий стиль чітким, простим і зрозумілим. Не у всіх є час та сили розбиратись в тих “Ребусах Єрмака”.

❌ Відсутність логотипа в векторі (в кривих).

Логотипи та гарні надписи створені, наприклад, в Canva - це просто малюнок, але не повноцінний логотип. Його можна використовувати на аватарках, але дуже обмежено в брендуванні. У вас обов’язково має бути файл, принаймні вашого лого, в форматі .ai, .svg, .eps або векторного .pdf. Вектор дозволяє масштабувати логотип без жодної втрати якості, а такі популярні види брендування як шовкографія та оракал можливі виключно за наявності векторного зображення. Відсутність логотипа в векторі значно ускладнює брендування та зменшує його різновиди і якість.

❌ Втілити всі ідеї з Pinterest в одному дизайні.

Так не треба робити, оскільки змішання стилів, ідей, шрифтів в одному дизайні призводять до його візуального “здешевлення”, збільшує вартість брендування, погіршує сприйняття клієнтом. Користуйтесь правилом - "Сила в простоті".

❌ Перевантаження інформацією та контактними даними.

Головна мета бандерольної упаковки - доставити ціле та неушкоджене замовлення клієнту. Обираючи будь-яку упаковку від Konvertman ви додатково створюєте Wow-ефект, а коли наносите на неї свій логотип - підвищуєте лояльність клієнта. Вся додаткова інформація на бандерольній упаковці вплине на вартість брендування і не завжди є важливою саме для пакування.

❌ Стильна фірмова упаковка - це дуже дорого.

Ми створили Konvertman саме для того, щоб малий та середній бізнес України мали змогу замовляти стильне пакування в невеликих тиражах (в нас опт від 20 шт). Найпростіший вид брендування - це стікерами, які можуть коштувати від 1 грн (залежить від розміру та тиражу). В порівнянні з вартістю самої доставки Новою Поштою - від 80 грн, вартість фірмового пакування завжди дешевша.

❌ Очікувати, що індивідуальний розмір та дизайн упаковки - це швидко і дешево.

Часто отримуємо запити щодо індивідуального розміру або дизайну пакування. Більшість таких запитів відсіюються на мінімальному тиражі від 5000 шт. На фабричному обладнанні неможливо виконати індивідуальне замовлення в 10 і навіть 100 шт. При індивідуальному виробництві ми дійсно можемо реалізувати багато побажань замовника, але кожна додаткова “фішка” впливає, тому чим складніший та “накрученіший” дизайн, тим вищою буде ціна та довшим виробництвом. + строки від 60 днів. Тож подумайте кілька разів, чи готові ви інвестувати кошти наперед в велику партію пакування та очікувати її більше двох місяців.

 

KONVERTMAN™ - ми про стильну упаковку

Comments

Create account Please note, comments need to be approved before they are published.

Related articles

Language

Language